Ferhat Göçer Ft Catwork Project Silinmeyen Hatıralar Single Albümü Dinle

Ferhat Göçer Ft Catwork Project Silinmeyen Hatıralar Single Albümü Dinle

Albümde bulunan şarkılar 01. Ferhat Göçer Feat Catwork Project - Silinmeyen Hatıralar
02. Ferhat Göçer Feat Catwork Project - Silinmeyen Hatıralar ( Club Mix )
03. Ferhat Göçer Feat Catwork Project - Haydi Gel Benimle Ol
04. Ferhat Göçer Feat Catwork Project - Haydi Gel Benimle Ol ( Club Mix )
Silinmiyor gözlerimden o hatiralar
Uzadi bitmiyor bu ayriliklar
Öldür beni yasamayi istemiyorum
Senden ayri bu cileyi cekemiyorum
Öldür beni yasamayi istemiyorum
Senden ayri bu cileyi cekemiyorum
Simdi benim tek tesselim
Bir yudum sarap
Bunca yildir bekliyorum

0 yorum:

Yorum Gönder

** Dikkat **

Bu site tamamen tanıtım amaçlı kurulmuştur.
Blogger olduğu için zaten hostta mp3 barındırması imkansızdır.
Yani boxca tubidy siteleri gibi sitemizde indirme işlemi yapılmamaktadır.
Lütfen beğendiğiniz sanatçının albümünü seçkin müzik marketlerden satın alınız.
Telif hakları, reklam, soru-sorun için iletişim sayfamızı kullanabilirsiniz.