2014 Yılında Çıkan Tüm Şarkılar, 2014 En Hit Şarkıları Dinle [Sürekli Güncel Liste]

2014 yılında çıkan tüm tek hit popüler şarkıları, single albümleri daha iyi bir hizmet için tek sayfa altında toplamaya karar verdik. Bazı albümlerin çıkış parçasını da bu sayfa içerisinden bulabilmeniz mümkündür. Burdaki şarkıların çoğu, powertürk, kral pop, radyo fenomen gibi ünlü radyolarda çalan şarkılardır.
Yeni şarkılar geldikçe sayfamıza da eklenecektir bizi takip etmeye devam edin, sitemizi sık kullanılanlarınıza ekleyin, facebook sayfamızı takip edin. 
Blogspot TM'in en güçlü temsilcilerinden albümdinle.com gururla sunar.


.::2014 Hit ve Popüler Şarkılar Listesi::.
Yıldız Tible Aşkın Elimde Kaldı
Adem Gumuskaya - Kis Masali
Ahmet Kural - Haydar Haydar
Alev Kurmus - Aska Kole (2014)
Ankarali İbocan - Atim Arap
Ankaralı İbocan - Çekip Gitmeyecektin (2014)
Ata Demirer - Dol Bakir
Atakan Kara Sensizde Yaşanıyor
Atiye - Ya Habibi
Ayşe Hatun Önal Çak Bir Selam
Ayşe Özyılmazel Nefis
Bahadir Tatlioz - Beni Yak
Bahar (Taşkın)
Beduk Halkali Seker
Sertab Erener Ben Öyle Birini Sevdim ki
Sila-Vaziyetler
Burak Yeter feat. Nil Yıldız - Aşık Olasım Var
BurakOksuzoglu-KonuSenOlunca-2014
Cansu Kalk Gel Bana
Cenk Eren Az Zehir Az Da Bal
Ceylan Ertem & Mabel Matiz - Kor Heves
Demet Akalin - Felaket
Demet Ulusoy - Baskasi Varmis
Dilek Arman - Doğum Günü
Dokun Bana (Omur Gedik Umut Kuzey)
Ece Seçkin Şok Oldum
Ege Yalan
Elif Yoldas - Ask
EmreKaya-Apayri-2014
Erci E Politika
Ezo Git_Diyemem_2014__Single
Gokce Cik Hayatimdan
Gokhan Keser - Hic Vaktim Yok
GokhanDemir-SakaGibi-2014
Gökhan Akar Aşk Adam Seçer
Hakan Kahraman - Nerden Bileceksin
Hatice - Ask Kadininin Ask Adami (2014)
Hilal Cebeci Senden İyi Yaparım
Huseyın Kağıt Düşlerimde Sabahlarsın
Hüseyin Kagit   Gel Garip Garip   2014
Ilyas Yalcintas - Bile Bile
Ilyas-Yalcintas-Incirler
Incir (Sedat Yegin)
Irem Candar - Bilmezdim
Irem Derici - Dusler Ulkesinin Gelgit Akillisi (Akustik)
İrem Derici Neredesin Sen
Kaf Dagi (Yasin ilhan)
Kibariye - Sil Bastan
Majeste - Ask Dedigin
Mavi - Yakismaz Bana ( Feat. Gokcan Sanliman )
Mavi Gece - Mustafa Bozkurt
MehmetKaraca-KimeNe-2014-
mira ve yaman med cezir eller gunahkar
MRF feat. Rozz - Macera
Murat Bal - Düzelir Be Kanka (2014)
Murat Dalkilic - Neyleyim Istanbulu
Nadide Sultan - Vazgeç Kalbim (feat. Nezih Üçler)
Nazan Oncel ft Tarkan - Hadi O Zaman (2014)
Nil - Kanatlarım Var Ruhumda
O Şarkı - Aslı Demirer
Oğuz Berkay Fidan  Beni Ellerden Sayma
Oğuzhan Uğur Bal Prensesi
Özgür Akkuş  Kaba Saba
Ravi İncigöz feat. Mustafa Ceceli - Şeker
irem Derici - Kalbimin Tek Sahibine
Riza Cumhur Demir - Zamani Var
Seker Pembesi
Sinan Akçıl Burcu Güneş Seni Bir Tek
Sittin Sene (feat. Gokce) (Kamufle)
Tan Taşçı Bırak Beni
ToygarIsikli-SonJenerikMuzigi-2014
Tuna ft. Sule - Ruhum
Umay_Umay_&_Cem_Adrian_-_Anlat_Onlara
Veli Edem Karakullah - Bana Yazik
Veli Erdem Karakülah - Balım (2014)
Yalin - Yeniden
Yankı Alper İmdat
Yasar - Anlatamiyorum
Yıldız Kaplan - Soz
Yıldız Tilbe - Seve Seve
Yusuf Guney - Ordu Kader Aglarini
Kenan Doğulu - Rica
Keremcem - Razı Olmaktır Aşk
Piiz - Fırtınam
Umut Kaya - Canım Çok Yanıyor
Kutsi - Yaz Günü
Yıldız Tilbe - Kardelen
Yıldız Tilbe - Şivesi Sensin Aşkın
Levent Dörter - Kağıt Kesiği
Atiye - Yetmez
Manga - Fazla Aşkı Olan Var mı
Aslı Güngör - Olmak yada Olmamak
İlyas Yalçıntaş - Bile Bile
Şebnem Keskin - Yalnızlık Senfonisi
İlyas Yalçıntaş - Sadem
Ferah Zeydan - Makyaj
Ferah Zeydan - Sana Değer
Şebnem Keskin - Sonuna Kadar
Eflatun - Anahtar ve Aşklambaç
Pau - Whatsapp
Şıkıdım Böcük - Maydonoz
Gökçe - Çık Hayatımdan
Kaan Balcı - Gidemedim
Anka - Bu Dünya Ne Hale Gelmiş
Göksel Tan - Olur Görürsem Söylerim
Aleyna Dalveren - Hastam Çok
Aleyna Dalveren - Kralın Oğlumusun
Selim Gülgören - Adım Adım
Gülşen ft. Murat Boz - İltimas
Hande Yener - Alt Dudak
Tuğba Özerk - Derin Darbe
Sinan Özen - Radyoda Bir İnce Saz
Berkay - Gel Gel
Betül Demir - Tarafsız Kalamıyor Aşk
Nev - Toy
Berdan Mardini - Dur Bari
İsmail Yk - Doğum Günün Haram Olsun
Öykü Gürman - Nem Alacak Felek Benim
Levent Dörter - Kağıt kesiği
Sibel Tüzün - Kaç Yıl Geçti Aradan
Derya Demir - Değiştim
Asya - Kalbim Dayan
Sinan Akçıl - Tabi Tabi
Özgün - Öpücem
Sagopa Kajmer - Abrakadabra
Melis Kar - Acıyor
Soner Sarıkabadayı - Yara Bandı
Burcu Güneş - Aşkın Beni Baştan Yazar
Metin Arolat - Karavan
Nev - Toy
Berdan Mardini - Dur Bari

Google şarkı bot's2014 şarkılar, 2014 hit şarkılar2014 pop şarkı listesi2014 hit şarkı listesi dinleen hit en yeni 2014 yeni şarkı

0 yorum:

Yorum Gönder

** Dikkat **

Bu site tamamen tanıtım amaçlı kurulmuştur.
Blogger olduğu için zaten hostta mp3 barındırması imkansızdır.
Yani boxca tubidy siteleri gibi sitemizde indirme işlemi yapılmamaktadır.
Lütfen beğendiğiniz sanatçının albümünü seçkin müzik marketlerden satın alınız.
Telif hakları, reklam, soru-sorun için iletişim sayfamızı kullanabilirsiniz.