Derya Demir Değiştim 2014 Albümü Dinle

Derya Demir'in son olarak yayınladığı albümü ( Değiştim ) hazırlandı. 1 remix toplam 6 adet şarkı bulunan bu güzel albümü dinleyip yorumunuzu konu altından belirtebilirsiniz. Bu şarkılar Albüm Dinle Blogspot TM tarafından 26 Nisan 2014 tarihinde yayınlanmıştır.
                 .::Filiz Ab-ı Aşk Türküler 2014 single albümünde yer alan şarkıların isimleri ::.
01. Şehir
02. Bıraktım
03. Malum
04. Uykum Yok Ki
05. Değiştim

06. Şehir (Club Mix)
Google albüm bot : derya demir, derya demir değiştim, derya demir değiştim albümü, derya demir son albüm, derya demir dinle, derya demir 2014 albümü,derya demir 2014 yeni albüm şarkıları full liste şekilde dinle

0 yorum:

Yorum Gönder

** Dikkat **

Bu site tamamen tanıtım amaçlı kurulmuştur.
Blogger olduğu için zaten hostta mp3 barındırması imkansızdır.
Yani boxca tubidy siteleri gibi sitemizde indirme işlemi yapılmamaktadır.
Lütfen beğendiğiniz sanatçının albümünü seçkin müzik marketlerden satın alınız.
Telif hakları, reklam, soru-sorun için iletişim sayfamızı kullanabilirsiniz.