Umut Kaya Canım Çok Yanıyor Dinle Sözleri - Şarkı Sözü 2014

Umut Kaya Canım Çok Yanıyor Şarkı Sözü (Blogspot Katkılarıyla)
Bir sağa baktım, bir sola baktım
Elimi sallasam ellisi tatlım
Gönül elaleme bulaşıyorken
Ahbe Kadın Yine Yanımda
Seni göresim geliyor
Denedim yemiyor
Bir yanım yok be diyor
Bir yanım çok be diyor
Ölesim geliyor 
Denedim yemiyor
Canım çok yanıyor x2
Google şarkı bot's : umut kaya dinle, umut kaya canım çok yanıyor sözleriumut kaya canım çok yanıyor dinleumut kaya canım çok yanıyor şarkı sözüumut kaya 2014 yeni şarkısı

0 yorum:

Yorum Gönder

** Dikkat **

Bu site tamamen tanıtım amaçlı kurulmuştur.
Blogger olduğu için zaten hostta mp3 barındırması imkansızdır.
Yani boxca tubidy siteleri gibi sitemizde indirme işlemi yapılmamaktadır.
Lütfen beğendiğiniz sanatçının albümünü seçkin müzik marketlerden satın alınız.
Telif hakları, reklam, soru-sorun için iletişim sayfamızı kullanabilirsiniz.