Tuğba Özerk Derin Darbe Dinle Sözleri - Şarkı Sözü

Tuğba Özer uzun zamandır süren sessizliğini Derin Darbe şarkısıyla bozdu. 
Tuğba Özerk Derin Darbe 2014 Şarkı Sözü (Albüm Dinle Blogspot TM=
Ayrılık derin bi darbe,
Sığar mı iki kişi kalbe,
Bu gece her yerde,
Seni aradım durdum.
Aradım durdum esaslı neden,
Duydum mu bi kere kalbimi ben,
Elimle koymuş gibi buldum,
Anıları acıları yeniiden.
Dedi ki kalk hadi dışarıya çık,
Kapatma kalbini o mu ki açık,
Başka türlü geçilmez,
Bu saçma kederden.
Neler saklı bak göz yaşımda
Sordun mu aşk bana kaç yaşında
Ben galiba
Karaya vurdum
Ayrılık derin bi darbe,
Sığar mı iki kişi kalbe,
Bu gece her yerde,
Seni aradım durdum.
Hazırdım oysa harbe,
Dedim ki bi daha tövbe,
Seni başkalarında,
Aradım durdum 

Google şarkı bot's:  tuğba özerk, tuğba özerk dinle, tuğba özerk derin darbe sözleri, tuğba özerk derin darbe şarkı dinle, tuğba özerk derin darbe şarkı sözü, tuğba özerk 2014 yeni şarkısı

0 yorum:

Yorum Gönder

** Dikkat **

Bu site tamamen tanıtım amaçlı kurulmuştur.
Blogger olduğu için zaten hostta mp3 barındırması imkansızdır.
Yani boxca tubidy siteleri gibi sitemizde indirme işlemi yapılmamaktadır.
Lütfen beğendiğiniz sanatçının albümünü seçkin müzik marketlerden satın alınız.
Telif hakları, reklam, soru-sorun için iletişim sayfamızı kullanabilirsiniz.