Sertab Erener Ben Öyle Birini Sevdim Ki Şarkı Dinle Sözleri - Şarkı Sözü 2014

Sertab Erener Ben Öyle Birini Sevdim Ki Şarkı Sözü 2014 (Blogger Katkılarıyla)
Ben öyle birini sevdimki
Bi nevi intihardı
Kirpiğine düştüğüm gün
Ölümüm Başladı
Öfkeli hırçın kavgacı
Isırgan ve edepsiz ağzı
Geceler kadar karanlık gözleri vardı
Öyle uzak, iki tutsak sevişirken ağlardık
Uçtan uca, suçtan suça
Seve seve yuvarlandık
Google şarkı bot's : sertab erener, sertab erener ben öyle birini sevdim ki sözlerisertab erener ben öyle birini sevdimki dinlesertab erener ben öyle birini sevdim ki şarkı sözüsertab erener 2014 yeni şarkısı,

0 yorum:

Yorum Gönder

** Dikkat **

Bu site tamamen tanıtım amaçlı kurulmuştur.
Blogger olduğu için zaten hostta mp3 barındırması imkansızdır.
Yani boxca tubidy siteleri gibi sitemizde indirme işlemi yapılmamaktadır.
Lütfen beğendiğiniz sanatçının albümünü seçkin müzik marketlerden satın alınız.
Telif hakları, reklam, soru-sorun için iletişim sayfamızı kullanabilirsiniz.