Kutsi Yaz Günü Dinle Sözleri - Şarkı Sözü 2014

Kutsi Yaz Günü Şarkı Sözü (Blogspot TM Katkılarıyla)
Benim aşkım bir köşede
Sen bir yerde ben bir yerde şu hale bak
Bu yaz günü



Belki zamanla geçer bu yaşadıklarımız

Fırtınadan da beter en son ayrılığımız
Senden ayrı bir yerde
Belki başka şehirde nefes almalı



Oysa bir yaz gününde tanışmıştık seninle

Her şey mükemmele yakın, kaybolmuştum gözlerinde
Bir yerde bir hata var, hikayemiz sorunsuz başlamıştı



Şimdi ne oldu bize, ikimize

Kimler girdi aramıza
Hep sorular, bir cevap yok
Suçlu nerede, bir gören yok
Biri gelsin yardım etsin
Benim sana söyleyecek sözüm yok



Bu yaz gününde ne oldu bize, ikimize

Kimler girdi aramıza
Hep sorular, bir cevap yok
Suçlu nerede, bir gören yok
Biri gelsin yardım etsin
Benim sana söyleyecek sözüm yok

Google şarkı bot's: kutsi dinle, kutsi yaz günü sözleri, kutsi yaz günü şarkı dinle, kutsi yaz günü şarkı sözü, kutsi 2014 yeni şarkısı

0 yorum:

Yorum Gönder

** Dikkat **

Bu site tamamen tanıtım amaçlı kurulmuştur.
Blogger olduğu için zaten hostta mp3 barındırması imkansızdır.
Yani boxca tubidy siteleri gibi sitemizde indirme işlemi yapılmamaktadır.
Lütfen beğendiğiniz sanatçının albümünü seçkin müzik marketlerden satın alınız.
Telif hakları, reklam, soru-sorun için iletişim sayfamızı kullanabilirsiniz.