Aşkın Bedeli Özledim Seni Özledim Tenini Bir Çıkmazdayım Gel Kurtar Beni Dinle Sözleri

Aşkın Bedeli Özledim Seni Özledim Tenini Bir Çıkmazdayım Gel Kurtar Beni Dinle Sözleri (Blogspot TM)
Uyansam yanımdaki sen olsan,
Bir sabah uyandam yanımdaki sen olsan,
Sarılıp ellerine uzanıp dizlerine,
Zamanı durdursam,
Özledim seni özledim tenini,
Bir çıkmazdayım gel kurtar beni,
Google şarkı bot's : aşkın bedeli dizi müzikleri, aşkın bedeli özledim seni sözleriaşkın bedeli özledim seni özledim tenini dinleaşkın bedeli dizisinde çalan özledim seni şarkı sözüaşkın bedelinde çalan parçalar 2014 yeni şarkı

0 yorum:

Yorum Gönder

** Dikkat **

Bu site tamamen tanıtım amaçlı kurulmuştur.
Blogger olduğu için zaten hostta mp3 barındırması imkansızdır.
Yani boxca tubidy siteleri gibi sitemizde indirme işlemi yapılmamaktadır.
Lütfen beğendiğiniz sanatçının albümünü seçkin müzik marketlerden satın alınız.
Telif hakları, reklam, soru-sorun için iletişim sayfamızı kullanabilirsiniz.