Cansu Kalk Gel Bana Dinle Sözleri - Şarkı Sözü

Cansu Kalk Gel Bana Şarkı Sözü (blogspot katkılarıyla)
Eğer beni düşündüğün an
Güzel şeyler hissediyorsan
İyi günlerimiz aklındaysa
Kalk gel bana
Kalk gel bana

Eğer beni düşündüğün an
Özlem duyuyorsan
Yanındakine benim gibi sarılamıyorsan
albümdinle.blogspot.com
Kalk gel bana
Kalk gel bana

Ben sensiz içine eriyen mum
Hiç tükenmedi umudum

Bir düğüm bir ömrü
Bu kadar mı bağlar?
Yerini doldurmuyor
Kalan sağlar


Google albüm bot's : cansu kalk gel banacansu kalk gel bana sözlericansu kurtcu dinlecansu kurtcu kalk gel banacansu kurtcu 2014 yeni şarkısı,

0 yorum:

Yorum Gönder

** Dikkat **

Bu site tamamen tanıtım amaçlı kurulmuştur.
Blogger olduğu için zaten hostta mp3 barındırması imkansızdır.
Yani boxca tubidy siteleri gibi sitemizde indirme işlemi yapılmamaktadır.
Lütfen beğendiğiniz sanatçının albümünü seçkin müzik marketlerden satın alınız.
Telif hakları, reklam, soru-sorun için iletişim sayfamızı kullanabilirsiniz.