Safiye Soyman İşte Benim Dünyam 2014 Albümü Dinle

Safiye Soyman, 2014 yılında diğer popüler sanatçılardan geri kalır mı. Piyasada adından uzun uzun söz ettirecek olan İşte Benim Dünyam adlı eseri ile müzik severleri ile buluştu. Safiye Soyman dinlemek bir ayrıcalıktır. Yayıncı kimliği : Albüm Dinle Blogspot TM

.::Safiye Soyman'ın İşte Benim Dünyam Adlı albündeki şarkılar::.
1. Ben Sana Yandım
2. Kavuşamadık
3. Annem
4. Yaralı Kalbim
5. Bizim Şarkımız
6. Diyar Diyar
7. Bide Seviyom Dedi
8. Ayaşta Kalmaz Sana
9. Çokta Deli Oynuyon
10. Dımdım Yar
11. Boluluyum Bolulu
12. Erzurum Yaylasıyam
Google albüm bot .:.:. safiye soyman işte benim dünyamsafiye soyman son albümsafiye soyman yeni, safiye soyman 2014, safiye soyman 2014 albümü, safiye soyman dinlesafiye soyman işte benim dünyam albümü dinle, safiye soyman full şarkı listesisafiye soyman işte benim dünyam sözleri,

0 yorum:

Yorum Gönder

** Dikkat **

Bu site tamamen tanıtım amaçlı kurulmuştur.
Blogger olduğu için zaten hostta mp3 barındırması imkansızdır.
Yani boxca tubidy siteleri gibi sitemizde indirme işlemi yapılmamaktadır.
Lütfen beğendiğiniz sanatçının albümünü seçkin müzik marketlerden satın alınız.
Telif hakları, reklam, soru-sorun için iletişim sayfamızı kullanabilirsiniz.