Şefkat Tepe Dizisinin Tüm Müziklerini Dinle 2014

Şefkat Tepe dizisinde çalan tüm şarkıları sizler için bir araya getirmeye çalıştık. Genelde türkü ağırlıklı olan listemizde kürtçe şarkılarda bulunmaktadır. Bu albüm 29 mart 2014 tarihinde yayınlanmıştır. İyi dinlemeler dileriz. Albümdinle.com ve Albümdinle.blogspot.com.tr
Müzik = Ruhun Gıdası I Love Google,  Blogger Katkılarıyla

.::Şefkat Tepe Dizi Müzikleri Listemizde Bulunan Parçalar::.
Asker Oldum Giydim Yelek
Degirmen Başında
Ekin Ektim
Konma Bülbül Konma
Ben Seni Severim Can ile Candan
Memedim Aslan Memedim
Unutmam (Şahin&Aslı)
Sen Beni Sevseydin Arar Bulurdun
Hastane Önünde İncir Ağacı
Cift Jandarma Geliyor
Sen Yoksun Korkuyorum (Aslı&Şahin)
Bir Sandığım Vardır
Eman Eman (Kürtçe)
Leyle
Atesten Sineleriz Alev Dokunmaz Bize
Suna Gelin Tez Mektup Yaz Bana Gelin
Bir Of Çeksem Karşıki Dağlar Yıkılır

Derinlerde Bir Sen Vardın

Google dizi müzik bot's : şefkat tepeşefkat tepe şarkı sözlerişefkat teme dizi müzikleri dinleşefkat tepe şarkı sözüşefkat tepe 2014 yeni şarkısı,

0 yorum:

Yorum Gönder

** Dikkat **

Bu site tamamen tanıtım amaçlı kurulmuştur.
Blogger olduğu için zaten hostta mp3 barındırması imkansızdır.
Yani boxca tubidy siteleri gibi sitemizde indirme işlemi yapılmamaktadır.
Lütfen beğendiğiniz sanatçının albümünü seçkin müzik marketlerden satın alınız.
Telif hakları, reklam, soru-sorun için iletişim sayfamızı kullanabilirsiniz.