Emre Kaya Apayrı Sözleri - Şarkı Sözü (2014)

Emre Kaya apayrı şarkı sözleri (2014) Albüm Dinle Blogspot Tm

Çok mu zordu bi sözle gönül alması
Gereği neyse gerekeni yapılması
Bende aşk ufak ufak veda ediyor
Kimler kimler sokulmadı
Kimler çok istedi olmadı
Ben sensiz bi yolu seçmedim
Kimler kimler konuşmadı
Kimler beni nelere zorladı
Ben sensiz bir yere gitmedim
Ne sağın belli ne solun herşeyin apayrı
Ne sağın albümdinle.blogspot
İki lafından birisi hep olaylı
Çekilecek gibi değilsin aşk bitiyor bitiyor
Sendeki öfke çoktan kararlı
Bitmeyen o şişkin ego zararlı
Bendeki saf temiz halimi mahvediyor ediyor

  

emre kaya apayrı sözleri
 Google albüm bot's : emre kaya apayrı, emre kaya dinle, emre kaya apayrı sözleri, emre kaya apayrı şarkı sözü, emre kaya son albüm, emre kaya 2014 albümü dinle, emre kaya şarkıları,

2 yorum:

  1. 1 milyon oldu olacak :)

  1. 1 milyonun şerefine parti var :p

Yorum Gönder

** Dikkat **

Bu site tamamen tanıtım amaçlı kurulmuştur.
Blogger olduğu için zaten hostta mp3 barındırması imkansızdır.
Yani boxca tubidy siteleri gibi sitemizde indirme işlemi yapılmamaktadır.
Lütfen beğendiğiniz sanatçının albümünü seçkin müzik marketlerden satın alınız.
Telif hakları, reklam, soru-sorun için iletişim sayfamızı kullanabilirsiniz.