Karadayı Sevdiğimi Aldılar Kanadımı Kırdılar Şarkı Dinle Sözleri - Şarkı Sözü

Karadayı Dizisi Sevdiğimi Aldılar Kanadımı Kırdılar (Gümüş Gerdanlık) Şarkı Sözü (Blogspot TM)
Sevdiğimi aldılar kanadımı kırdılar
Bir ceylan gibi beni can evimden vurdular
İçimde bir acı var yanıyor ılık ılık
Ondan bana hatıra kaldı gümüş gerdanlık

Bu sevginin ardından yemin ettim kin tuttum
Bakmayın gözlerime sevmesini unuttum
İçimde bir acı var yanıyor ılık ılık
Ondan bana hatıra kaldı gümüş gerdanlık


Google dizi müzikleri bot's : kara dayıkara dayı dizi müziklerikara dayı dizi müzikleri dinlekara dayı sevdiğimi aldılar kanadımı kırdılar şarkı sözükara dayı 2014 yeni şarkısı,

0 yorum:

Yorum Gönder

** Dikkat **

Bu site tamamen tanıtım amaçlı kurulmuştur.
Blogger olduğu için zaten hostta mp3 barındırması imkansızdır.
Yani boxca tubidy siteleri gibi sitemizde indirme işlemi yapılmamaktadır.
Lütfen beğendiğiniz sanatçının albümünü seçkin müzik marketlerden satın alınız.
Telif hakları, reklam, soru-sorun için iletişim sayfamızı kullanabilirsiniz.