Ceylan 2014 Bana Bir Şey Söyle Albümü Dinle

Celan'ın son olarak yayınladığı hareketli single şarkısından sonra ilaç gibi gelecek bir albüm ( Bana Bir Şey Söyle ) hazır bu albümde damar ve isyanın başta olduğunu altını çizerek belirtmek isterim.   Bu şarkılar Albüm Dinle Blogspot TM tarafından 4 mart 2014 tarihinde yayınlanmıştır.   Müzik = hayat ..

 

Ceylan bana bir şey söyle albümünde yer alan şarkı isimleri : 
  •  Bana bir şey söyle
  • Tam bir yıl oldu gideli benden
  • Bir bilebilsen
  • Nice yıllara
  • Bu şehirde insan bitmiş
  • Sevmeyi dene
  • İki kadersiz sevdalı
  • Oy gülüm
  • Gelemez misin
  • Helalleşelim
  • Ağlasam 
ceylan 2014 bana bir şey söyle albümü
Google albümcü : ceylan, ceylan bana bir şey söyle, ceylan bana bir şey söyle albümü, ceylan son albüm, ceylan dinle, ceylan 2014 albümü, ceylan 2014 yeni albüm şarkıları full liste şeklide dinle,

1 yorum:

  1. kibariye gülü soldurmam derken soldurdu geçti

Yorum Gönder

** Dikkat **

Bu site tamamen tanıtım amaçlı kurulmuştur.
Blogger olduğu için zaten hostta mp3 barındırması imkansızdır.
Yani boxca tubidy siteleri gibi sitemizde indirme işlemi yapılmamaktadır.
Lütfen beğendiğiniz sanatçının albümünü seçkin müzik marketlerden satın alınız.
Telif hakları, reklam, soru-sorun için iletişim sayfamızı kullanabilirsiniz.