Zeytin Tepesi Her Aşk Bir Gün Biter Şarkı Dinle Sözleri - Şarkı Sözü

Zeytin Tepesi Her Aşk Bir Gün Biter Şarkı Sözü (Blogspot katkısı ile)
Bir güne daha böyle başlamak
Pencereden bakıp hep boşlamak
Donar ellerim susar dillerim
Utanmasam hala beklerim

Beni burada öpmüştün ah
Yağmurlarda yürümüştük
Bana burada küsmüştün ah
Ağustosta üşümüştüm

Ben de bu yolları gide gele göreceğim yok ki bir bildiğim
Serdeki acıları çekmek için yine bir zalimi seveceğim
Bir şey öğrendiysem eğer karşılığı yokmuş meğer
Her aşk gibi bu da bir gün biter

Beni burada öpmüştün ah
Yağmurlarda yürümüştük
Bana burada küsmüştün ah
Ağustosta üşümüştüm


Google albüm bot's : Zeytin Tepesi Her Aşk Bir Gün Biter, Zeytin Tepesi Her Aşk Bir Gün Biter sözleriZeytin Tepesi Her Aşk Bir Gün Biter dinleZeytin Tepesi Her Aşk Bir Gün Biter şarkı sözüZeytin Tepesi Her Aşk Bir Gün Biter 2014 yeni şarkısı,

0 yorum:

Yorum Gönder

** Dikkat **

Bu site tamamen tanıtım amaçlı kurulmuştur.
Blogger olduğu için zaten hostta mp3 barındırması imkansızdır.
Yani boxca tubidy siteleri gibi sitemizde indirme işlemi yapılmamaktadır.
Lütfen beğendiğiniz sanatçının albümünü seçkin müzik marketlerden satın alınız.
Telif hakları, reklam, soru-sorun için iletişim sayfamızı kullanabilirsiniz.