Oğuzhan Koç Ben Hala Rüyada 2014 Yeni Albüm Dinle

Oğuzhan Koç'un son olarak yayınladığı albüm ( Ben Hala Rüyada ) hazır, bu albümde güzel şarkılar olduğunu altını çizerek belirtmek isterim. Bu şarkılar Albüm Dinle Blogspot TM tarafından 24 mart 2014 tarihinde yayınlanmıştır.   Müzik = Ruhun Gıdası


         .::Oğuzhan Koç Ben Hala Rüyada 2014 albümünde yer alan şarkı isimleri ::.
Ayy / Ben Hala Rüyada
Bu Yol Uzar
Gitsem Diyorum
Her Aşk Bir Gün Biter
Bitmedi Elem
Yüzük
Neşeli Ayrılık Şarkısı
Al Ahını
Yanımda Olsan

Erzincan
Google albümcü : oğuzhan koçoğuzhan koç ben hala rüyadaoğuzhan koç ben hala rüyada albümüoğuzhan koç son albümoğuzhan koç dinle, oğuzhan koç 2014 albümü, oğuzhan koç 2014 yeni albüm şarkıları full liste şekilde dinle

0 yorum:

Yorum Gönder

** Dikkat **

Bu site tamamen tanıtım amaçlı kurulmuştur.
Blogger olduğu için zaten hostta mp3 barındırması imkansızdır.
Yani boxca tubidy siteleri gibi sitemizde indirme işlemi yapılmamaktadır.
Lütfen beğendiğiniz sanatçının albümünü seçkin müzik marketlerden satın alınız.
Telif hakları, reklam, soru-sorun için iletişim sayfamızı kullanabilirsiniz.