2014 En Popüler Türkçe Slow Şarkılar Listesi

slow şarkılar, en iyi slow şarkılar, 2014 şarkıları, 2014 slow parçalar, en hit türkçe müzikler, 2014 bedava slow şarkı, slow türk slow şarkılar listesi, en iyi hit yapan şarkılar, slow şarkılar albüm dinle, en iyi şarkı listem,

 

Slow Türk en popüler slow şarkı isimleri listesi

Mustafa Ceceli dünyanın bütün sabahları
Bengü saygımdan
Funda Arar hafıza
Mehmet Erdem acıyı sevmek olur mu
Burcu Güneş unutma beni çiçekleri
Bora Duran insan
Gökhan Özen ne fark eder
Emre Aydın eyvah
Betül Demir helalleşemedik
Ziynet Sali gelemiyorum yanına
Gökhan Tepe veda makamı
Yaşar anlatamıyorum
Hülya Avşar sana sakladım
Zakkum ben ne yangınlar gördüm
Gece Yolcuları meyhaneler sen
Sadık Karan sen unut
Gökhan Tan İstanbul
Ege yalan
Aslı Demirer o şarkı
Özgür Akkuş kaba saba

2014 slow şarkılar listesi

2 yorum:

  1. bence bu liste aşk müzikleri olarak ta adlandırılabilir hepsi slow ve harika

  1. Ha aşk müziği ha slow ne fark ederki tşkler admin

Yorum Gönder

** Dikkat **

Bu site tamamen tanıtım amaçlı kurulmuştur.
Blogger olduğu için zaten hostta mp3 barındırması imkansızdır.
Yani boxca tubidy siteleri gibi sitemizde indirme işlemi yapılmamaktadır.
Lütfen beğendiğiniz sanatçının albümünü seçkin müzik marketlerden satın alınız.
Telif hakları, reklam, soru-sorun için iletişim sayfamızı kullanabilirsiniz.