Medcezir Mira & Yaman Yabancı Dans Müziği 22. Bölüm Şarkısı

Medcezir'in son 22. bölümünde Mira ve Yaman kulüpte slow şarkı eşliğinde dans ettiler. Arkada çalan şarkıyı aradım ancak bir sonuca varamadım. O yüzden ses kaydı oluşturdum :)  Biraz adele andırsada malesef yok. Şarkıda if you make me dance diyor bilen arkadaşlar yorum kısmına yazarsa çok iyi olur.
Yayın tarihimiz : 14 Şubat 2014 - Gönderici : Albüm Dinle Blogspot TM

medcezir dans müziği

Google albüm bootu : medcezir dans müziği, medcezir dizisinde çalan yabancı şarkı, medcezir 22. bölümde çalan slow dance şarkısı, medcezir son bölüm müzikleri, medcezir kulüpte çalan şarkı,

10 yorum:

  1. Yaman & Mira'nın dans müziği Hindi Zahra Beautiful Tango

  1. ı dont need yor anymore diyo son kısımda.. o şarkıyı bulun ltfn :)

  1. DAMLA KARAYA KATILIYORUM KESINLIKLE BENDE HEP O ŞEKILDE ARADIM FAKAT BULAMADIM :(

  1. o sordugunuz sarkı INNA - Amazing arkadaşlar

  1. O değil ... INNA yı biliyoruz o şarkı bulunmuyor dinlersen görürsün , eylül biz birlikteyiz dediği andan itibaren başlıyor şarkı

  1. http://www.youtube.com/watch?v=yqQ-537edFE&hd=1 bu videoda 3:53 de başlıyor

  1. beautiful tango - hindi zahra (:

  1. Peki ondan once calan remix parcayi bilen var mi?

  1. Medcezir 22. bölüm eylül merte aşkı ilan ederken çalan şarkı ne arkadaşlar

  1. ınnadan sonraki şarkı lütfen

Yorum Gönder

** Dikkat **

Bu site tamamen tanıtım amaçlı kurulmuştur.
Blogger olduğu için zaten hostta mp3 barındırması imkansızdır.
Yani boxca tubidy siteleri gibi sitemizde indirme işlemi yapılmamaktadır.
Lütfen beğendiğiniz sanatçının albümünü seçkin müzik marketlerden satın alınız.
Telif hakları, reklam, soru-sorun için iletişim sayfamızı kullanabilirsiniz.