Eda Doğanay 2014 Dinle Albümü Dinle

Eda Doğanay'ın 2014 yılı Dinle adlı albüm şarkıları yayınlandı. Nette bir ilke imza atan albüm dinle blogu bu şarkıları yalnızca siz değerli takipçilerine sunmuştur. Bu albümü satın almak isteyenler dr.com & esenshop ve tüm müzik marketleri ziyaret edebilirler.   Yayının tek amacı albümdeki şarkıları test etmektir.

 

Eda Doğanay dinle albümünde yer alan şarkılar ; 
  • Sayende düştüm dillere
  • Söz verdiğim
  • Çok koştum
  • Öyle bir zamana geldik
  • Yorgun dersim
  • Halay potbori
  • Garibim bu dünyada
  • İsyanlardayım
  • Gökten yıldız derseler
  • Bende sevda mı bıraktın
  • Barak dağlarının kaçağı
  • Gidelim yar gidelim
eda doğanay dinle albümü 2014

Google albüm botx : eda doğanay, eda doğanay dinle, eda doğanay dinle albümü, eda doğanay 2014 dinle albüm şarkıları, eda doğanay yeni albümü, eda doğanay son albüm şarkıları türküleri, eda dooğanay 2014 dinle,

2 yorum:

  1. güzel teşkkürler

  1. sagol sanada teşekkürler benden güzel kız senin şarkılarına bayılıyorum sürekli seni dinliyorum allah her şeyi sana vermiş tatlı kız


Yorum Gönder

** Dikkat **

Bu site tamamen tanıtım amaçlı kurulmuştur.
Blogger olduğu için zaten hostta mp3 barındırması imkansızdır.
Yani boxca tubidy siteleri gibi sitemizde indirme işlemi yapılmamaktadır.
Lütfen beğendiğiniz sanatçının albümünü seçkin müzik marketlerden satın alınız.
Telif hakları, reklam, soru-sorun için iletişim sayfamızı kullanabilirsiniz.