Yonca Lodi Niye Çağırdın Beni İstanbul Şarkı Sözleri (2014)

Yonca Lodi niye çağırdın beni İstanbul şarkı sözleri

Niye çağırdın beni İstanbul
Niye çağırdın beni İstanbul
Annem ağlar geride evimin ortağı çok
Adımlarımda hüsran ah sırtımda eriyor
Böylemiydi kavlimiz benim hale ağlamak
Böylemiydi kavlimiz albümdinle.blogspot
Sözünü yutan sensin dönde bir haline bak
O yakadan bu yakaya söyledim şarkıları
Sor istersen Galata'ya yediğim vurgunları
Kız Kulesi'de bilir içimdeki yangınları
Nedir sendeki kibir öldürdün tüm duyguları


  

yonca lodi niye beni çağırdın istanbul sözleri
Google albüm sever : yonca lodi niye beni çağırdın istanbul, yonca lodi son albüm, yonca lodi dinle, niye beni çağırdın istanbul sözleri, yonca lodi niye beni çağırdın istanbul şarkı sözü,

0 yorum:

Yorum Gönder

** Dikkat **

Bu site tamamen tanıtım amaçlı kurulmuştur.
Blogger olduğu için zaten hostta mp3 barındırması imkansızdır.
Yani boxca tubidy siteleri gibi sitemizde indirme işlemi yapılmamaktadır.
Lütfen beğendiğiniz sanatçının albümünü seçkin müzik marketlerden satın alınız.
Telif hakları, reklam, soru-sorun için iletişim sayfamızı kullanabilirsiniz.