X Factor Mehtap ve Şahin Cevapsız Sorular Şarkısı 10 Şubat 2014

X factor cevapsız sorular şarkı sözleri

Birden ay ışığını kesti
Birde sen çok değiştin
Yaşananlar hiç yaşanmamış gibi
Söylenenler hiç söylenmemiş gibi
Söylenenler albümdinle.blogspot
Birde sen karşıma geçtim
Başka biri var biri var dedin
İnanamadım bittiğine inanamadım gittiğine

Ne sen baktın ardına ne ben
Hep ayrı yollarda yürüdük
Sustu bu gece karardı yine ay
Kaldı geriye cevapsız sorular
Uyandığında onu ilk kim görecek
Bıraktığın düşü kim büyütecek

Her sabah kaynolup giden
Bir rüya oldun geceleri beni bekleyen
Gündüzlerimi zehir eden
 


  



Google albüm bootu : x factor cevapsız sorular, x factor cevapsız sorular mehtap,

0 yorum:

Yorum Gönder

** Dikkat **

Bu site tamamen tanıtım amaçlı kurulmuştur.
Blogger olduğu için zaten hostta mp3 barındırması imkansızdır.
Yani boxca tubidy siteleri gibi sitemizde indirme işlemi yapılmamaktadır.
Lütfen beğendiğiniz sanatçının albümünü seçkin müzik marketlerden satın alınız.
Telif hakları, reklam, soru-sorun için iletişim sayfamızı kullanabilirsiniz.