Mavi ft. Gökcan Sanlıman Yakışmaz Bana Şarkı Sözü (2014)

Mavi feat. Gökcan Sanlıman yakışmaz bana şarkı sözleri

Hangi köşede açıyor şimdi kalbim
Sıcağı nasıl seversin o biliyor mu
Resmim duruyor mu hala rüzgarımda
Yoksa siz öpüşürken çekmeden gülüyor mu

Elbet yavaş yavaş silinirim aklından
Günler geçtikçe alışkanlıklarından
O şarkılar bile beni söylemez olur
Ona benim gibi seslenme ne olur

Durmam artık buralarda yollar benim kaderim
İyi dilekler benden sana göz yaşımı ertelerim
Sitem etmem haber yollamam yakışmaz bana
Yakışmaz bana misafirim nasıl olsa her gece rüyalarına
                       nakarat x2



gökcan sanlıman yakışmaz bana sözleri

Google albüm bootu : mavi ft. gökcan sanlıman yakışmaz bana, mavi yakışmaz bana sözleri, gökcan sanlıman dinle, mavi 2014 yeni en son albüm, gökcan sanlıman yakışmaz bana şarkı sözü,

0 yorum:

Yorum Gönder

** Dikkat **

Bu site tamamen tanıtım amaçlı kurulmuştur.
Blogger olduğu için zaten hostta mp3 barındırması imkansızdır.
Yani boxca tubidy siteleri gibi sitemizde indirme işlemi yapılmamaktadır.
Lütfen beğendiğiniz sanatçının albümünü seçkin müzik marketlerden satın alınız.
Telif hakları, reklam, soru-sorun için iletişim sayfamızı kullanabilirsiniz.