Sibel Can Narsist Sözleri - Şarkı Sözü (2014)

Sibel Can narsist sözleri ( galata albümünden)

Çok özeldik yalanım yok
Çok güzeldik tarifi yok ama
Yazı kaçırdı kalpte gör
Anlatırdın tatlı tatlı
Duyan derdi beyaz atlı ama
Yalan olmuş dilimde yara
Ben yeni değişiyorum
Yeni yeni güzelleşiyorum
Yeni açtım kanadımı
Yeni yeni yükseliyorum
Bitti bende rüzgarın

Hep bana bana bana bana
Açıldı bizde ara
Aynalar küssün sana narsist

Hep bana bana bana bana
Yalandan ölmezsin ama
Yalandan albümdinle.blogspot
Aşktan beni ararken hadsiz

sibel can narsist sözleri
Google albüm bootu : sibel can narsist, sibel can narsist sözleri, sibel can narsist şarkı sözü, sibel can galata albümü, sibel can 2014

0 yorum:

Yorum Gönder

** Dikkat **

Bu site tamamen tanıtım amaçlı kurulmuştur.
Blogger olduğu için zaten hostta mp3 barındırması imkansızdır.
Yani boxca tubidy siteleri gibi sitemizde indirme işlemi yapılmamaktadır.
Lütfen beğendiğiniz sanatçının albümünü seçkin müzik marketlerden satın alınız.
Telif hakları, reklam, soru-sorun için iletişim sayfamızı kullanabilirsiniz.