X Factor Şebnem Keskin Vazgeçtim Şarkısı 17 Şubat 2014

Bundan 4 yıl önce bir şarkısın sen yarışmasında gözlüklü haliyle tanıdığımız başarılı ve hanım hanımcık küçük Şebnem ... Şimdi X Factor star ışığında iddaalı seslerden biri olmaya aday. Jüriden 4 evet oyunu alarak bir üst tura geçme hakkına sahip oldu.

Şebnem Keskin vazgeçtim şarkı sözleri

Gün biraz aşkı yitiriyor
Yüzündeki gökkuşağının ağrılı rengi
Sabahlara yakın sessiz gelişlerin
Hırsız gibi kararsız karanlık
Yatağımdasın kırk yıllık yabancı
Vazgeçtim direnişim
Seni sevmeyi ağır ödüyorum
Kahretsin yana yana
Seni sevmeyi ağır ödüyorum
Vazgeç yüreğimden düşlerimden
Yaralıyım bir yerimden
Ben değilim seviştiğin affedemem
Beni affet gidiyorum uzaklara
Beni affet albümdinle.blogspot
Sensizliğe kahretsin yapamıyorum
Kaçtıkça sana geri dönüyorum
Kahretsin yapamıyorum
Seni sevmeyi ağır ödüyorum
Vazgeçtim yana yana
Seni sevmeyi ağır ödüyorum

şebnem keskin vazgeçtim sözleri
Google albüm bootu : şebnem keskin, x factor şebnem keskin, x factor şebnem keskin vazgeçtim sözleri, x factor şebnem keskin vazgeçtim şarkı performansı,

0 yorum:

Yorum Gönder

** Dikkat **

Bu site tamamen tanıtım amaçlı kurulmuştur.
Blogger olduğu için zaten hostta mp3 barındırması imkansızdır.
Yani boxca tubidy siteleri gibi sitemizde indirme işlemi yapılmamaktadır.
Lütfen beğendiğiniz sanatçının albümünü seçkin müzik marketlerden satın alınız.
Telif hakları, reklam, soru-sorun için iletişim sayfamızı kullanabilirsiniz.