Gökhan Doğanay 2014 Belalım Türkü Albümü Dinle

Gökhan Doğanay'ın türkü besteleriyle harmanladığı o güzel albüm (belalım) nihayet müzik severlerle buluştu. Bir birinden güzel şarkıları bu albümde albüm dinle blogspot farkıyla iliklerinize kadar tadacaksınız. Sanatçımıza destek amacıyla albümü satın alabilirsiniz.  ____ Albüm Dinle Blogspot TM ____

  

Gökhan Doğanay 2014 belalım albüm şarkı isimleri ;
  • Belalım
  • Kaderime Ağlarım
  • Arabım Fellahi
  • Bıktım
  • Hele Bakın Kim Gelmiş
  • Alt Üst Etti
  • Yarası Var
  • Haberin Olsun
  • Pişman Ederim
  • Vay Şansıma 
gökhan doğanay 2014 albüm
Google albüm seo : gökhan doğanay belalım, gökhan doğanay, gökhan doğanay 2014 albüm, gökhan doğanay dinle, gökhan doğanay belalım türkü albüm şarkıları listesi,

3 yorum:

  1. Olur link tanitim yazisi olabilir

    Skype deniz_1992_9292@hotmail.com


    Ekleyebilirmisin

  1. Sitenizi ekledim hocam sizede mailde link kodunu yolladım.

  1. Super soyluo bnce ya sizce ?

Yorum Gönder

** Dikkat **

Bu site tamamen tanıtım amaçlı kurulmuştur.
Blogger olduğu için zaten hostta mp3 barındırması imkansızdır.
Yani boxca tubidy siteleri gibi sitemizde indirme işlemi yapılmamaktadır.
Lütfen beğendiğiniz sanatçının albümünü seçkin müzik marketlerden satın alınız.
Telif hakları, reklam, soru-sorun için iletişim sayfamızı kullanabilirsiniz.