Şahin Kendirci Ayrılık Şarkı Sözü - Sözleri - Dinle

Şahin Kendirci ayrılık şarkı sözleri

Ayrılıktan yana kaç şarkı varsa
Hepsini bu akşam çal benim için
Tüm zarar ziyanın hesabı bende
Bir kaç sitem daha kal benim için

Pişmanlık duyupta bir gün ararsa
Pişmanlık albümdinle.blogspot
Nerdeyim nasılım diye sorarsa

Bir ayrılık şarkısı seç
Sessizce çal benim için
Yüreğim ellerinde
Öylece kal benim için

Aynanın karşısına geç geç
Yüzüne bak benim için
Eğerki ağlıyorsam
Bu yaşlar bizim için

 

şahin kendirci ayrılık sözleri
Google albüm boots : şahin kendirci ayrılık, şahin kendirci dinle, şahin kendirci ayrılık sözleri, şahin kendirci şarkıları, şahin kendirci 2014,

0 yorum:

Yorum Gönder

** Dikkat **

Bu site tamamen tanıtım amaçlı kurulmuştur.
Blogger olduğu için zaten hostta mp3 barındırması imkansızdır.
Yani boxca tubidy siteleri gibi sitemizde indirme işlemi yapılmamaktadır.
Lütfen beğendiğiniz sanatçının albümünü seçkin müzik marketlerden satın alınız.
Telif hakları, reklam, soru-sorun için iletişim sayfamızı kullanabilirsiniz.