Genç Türkcell & Kubat 14 Kubat Sevgililer Günü Şarkısı (2014)

Kubat'dan ve Genç Türkcell ekibinden 14 şubat sevgililer gününe özel şarkı !

14 Kubat sevgililer günü şarkı sözleri

Günlerden 14 şubat
Aşk böcükleri heryerde
Tam bir görmemiş stayla
Face'de millet hep ilişkide

Güllere 100 lira verince
Anladım bugün bir işkence
Lahmacun bile kalp şeklinde
Bu neyin kafası böyle

Süslü püslü laflardan kurtulmak istiyorum
Bütün peluş ayıları yok etmek istiyorum
Bütün peluş ayıları albümdinle.blogspot
O kalpli balonları patlatmak istiyorum
Bugüne 14 kubat denilsin istiyorum

Süslü püslü laflardan kurtulmak istiyoruz
Bütün peluş ayıları yok etmek istiyoruz
O kalpli balonları patlatmak istiyoruz
Bugüne 14 kubat denilsin istiyoruz




kubat 14 kubat şarkısı

Google albüm bootu : 14 kubat sözleri, kubat 14 kubat denilsin istiyoruz şarkı sözleri, kubat 14 şubat sevgililer günü şarkısı, kubat 2014,

1 yorum:

  1. güzel şarkı dimi

Yorum Gönder

** Dikkat **

Bu site tamamen tanıtım amaçlı kurulmuştur.
Blogger olduğu için zaten hostta mp3 barındırması imkansızdır.
Yani boxca tubidy siteleri gibi sitemizde indirme işlemi yapılmamaktadır.
Lütfen beğendiğiniz sanatçının albümünü seçkin müzik marketlerden satın alınız.
Telif hakları, reklam, soru-sorun için iletişim sayfamızı kullanabilirsiniz.