Ouz-Han Yüzüne Gülemem Sözleri - Şarkı Sözü (2014)

 Amatör şarkıcılar arasında severek dinlediğim kişilerin başında gelir Ouz-han gerçekten çok başarılı çalışmalara ve feat'lere imza atan arkadaşımız yeni single şarkısıyla sizlerle. Albüm Dinle Blogspot TM  forever amatör rap ... Bugünün yarınıda var ! 1 Mart 2014

Ouz-Han yüzüne gülemem şarkı sözleri

Ben senin olsamda sürekli yazsamda
Sana faydası olamyacak anladım gidiyorsun
Yıllar yılı özlersem bir gün bile beklersem
Namerdim sana bir daha boyun eğersem

Yüzüne gülen bir bendim
Aşkınla yakan sendin
Gitme diye yalvardım
Ama yine bile gidebildin

Sana muhtaç değildim ki lakin yine eğildim
Sana muhtaç değildim ki albümdinle.blogspot
Sen her seferinde boynumu büken kişiydin


Şimdi içinden söyle ln seni çok sevdim de
Affet beni ne olursun geri sana döndüm de
Ben seni kabul edemem yeniden yüzüne gülemem
Pişmansan dön geri ona ben seni sevemem
                      nakarat x2

  

ouz-han yüzüne gülemem
Google albümdinle etiketler's : ouz-han yüzüne gülemem, ouz-han yüzüne gülemem sözleri, ouz han dinle, ouz han 2014 yeni şarkısı, ouz han yüzüne gülemem şarkı sözü,

1 yorum:

  1. çok güzel bir şarkı tebriklarr !!!!!!

Yorum Gönder

** Dikkat **

Bu site tamamen tanıtım amaçlı kurulmuştur.
Blogger olduğu için zaten hostta mp3 barındırması imkansızdır.
Yani boxca tubidy siteleri gibi sitemizde indirme işlemi yapılmamaktadır.
Lütfen beğendiğiniz sanatçının albümünü seçkin müzik marketlerden satın alınız.
Telif hakları, reklam, soru-sorun için iletişim sayfamızı kullanabilirsiniz.