Deniz Arcak Büyüyorum Seninle Sözleri - Şarkı Sözü (2014)

Deniz Arcak büyüyorum seninle şarkı sözleri

Gözlerinde bir deniz var ki baktıkça dalıyorum
Her daldığımda aşkıma bir deli buluyorum

Hallerine hayran olmaktan kendimi alamıyorum
Meğer ömrümce sana susamışım doyamıyorum doyamıyorum
Gönlümün ılık mevsimi baharda yazda kışda hoştur bana
Gönlümün tatlı rüzgarı fırtana bora seninle meltemdir bana

Hallerine hayran olmaktan kendimi alamıyorum
Meğer ömrümce sana susamışuım doyamıyorum doyamıyorum
Gönlümün ılık mevsimi baharda yazda kışda hoştur bana
Gönlümün tatlı rüzgarı fırtına bora seninle meltemdir bana

Yetmez ki bildiklerim seni anlatmaya
Yetmez ki albümdinle.blogspot
Kanatlandım aşkınla sığamıyorum bu dünyaya
Kayboldum gözlerinde özgürleştim sende
Dönüşüyorum içimde büyüyorum ben seninle

 

deniz arcak büyüyorum seninle sözleri

Google albüm bootu : deniz arcak büyüyorum ben seninle, deniz arcak büyüyorum seninle sözleri, deniz arcak dinle, deniz arcak son albüm, deniz arcak büyüyorum seninle, deniz arcak 2014 albüm,

0 yorum:

Yorum Gönder

** Dikkat **

Bu site tamamen tanıtım amaçlı kurulmuştur.
Blogger olduğu için zaten hostta mp3 barındırması imkansızdır.
Yani boxca tubidy siteleri gibi sitemizde indirme işlemi yapılmamaktadır.
Lütfen beğendiğiniz sanatçının albümünü seçkin müzik marketlerden satın alınız.
Telif hakları, reklam, soru-sorun için iletişim sayfamızı kullanabilirsiniz.