Fundyy Seni Seviyorum Sözleri - Şarkı Sözü

Fundyy seni seviyorum yar şarkı sözleri

Sensiz olamam ki
Kalbim atamaz ki
Yere göre sığdıramadığım
Tek aşk sensin sevdiğim

Ellerin elimdeyse
Gözlerin gözlerimde
Var mı bizden mutlusu
Benim herşeyim

Yanarım ateş olsan
Boğulurum nehir olsan
Kimseyede söyle benim gibi
Yok olamaz olamaz

Bir masaldı bizimkisi
Bir albümdinle.blogspot
Mutluluk gözlerindi
Ah yüreğimi ısıtan güneşim
Sensin ruh eşim

Seni seviyorum yar
Kalbimde bir bahar
Hasretinin eseriyim
Gelde beni kurtar

Beni biliyosun yar
Ellerinde dünyam
Sar kalbini kalbime
Gidelim buralardan

fundyy seni seviyorum sözleri
 Google albüm bootu : fundyy seni seviyorum, seni seviyorum yar, fundyy seni seviyorum yar sözleri, fundyy dinle, fundyy en son albüm 2014, seni seviyorum şarkı sözü fundyy,

0 yorum:

Yorum Gönder

** Dikkat **

Bu site tamamen tanıtım amaçlı kurulmuştur.
Blogger olduğu için zaten hostta mp3 barındırması imkansızdır.
Yani boxca tubidy siteleri gibi sitemizde indirme işlemi yapılmamaktadır.
Lütfen beğendiğiniz sanatçının albümünü seçkin müzik marketlerden satın alınız.
Telif hakları, reklam, soru-sorun için iletişim sayfamızı kullanabilirsiniz.