X Factor Bu Tuzlu Meltem Mi Böyle Genzimi Yakan İncir Şarkısı

X Factor incir şarkı sözleri

Bu tuzlu meltem mi böyle genzimi yakan
Yoksa dokundumu sarfettiğin o sözler
Çökerken sahile gece sinsi bir duman
Birer birer uçurumdan atlar hevesler
Olacak şeymiydi şimdi senin yaptığın
Olacak şeymiydi albümdinle.blogspot
Onca işinin gücünün üzerine birde bu
Geçmiyor boğazımdan inanırmısın sen yokken
Ne ekmek nede bir yudum su
İncirler olana kadar kalsaydın bari
Onlarca sözden birini tutsaydın bari
Beni böyle habersizce bırakıp giderken
Bavulana kalbimide atsaydın bari


 

 X factor programının son fragmanında yayınlanan şarkının tam versiyonunu 2011 yılında söyleyen Sedat Yeğin adlı şarkıcı tarafından bulduk keyfle dinleyiniz.

x factor bu tuzlu meltem mi böyle genzimi yakan

7 yorum:

  1. Bu gece süper olacak o sesten daha iyi olacağı kesin

  1. Yarışmadaki favori adayım İlyas Yalçıntaş oldu bu şarkı süper böyle devam.....

  1. Çok güzel bir şarkı hakkettende içten söylemiş adam bu siteyede güzel yakışmış kardeş başarılarınızın devamını dileriz lütfen başka şarkılarıda ekleyin :(

  1. arkadaş bir şarkı bir dinlemede ilk dinlemede adamı ağlatabilirmi ?bana ilk kez böyle bişey oldu bu şarkı yürür hacı akar gider hatta helal adama iyi okuyo ben yazandan da dinledim ama adaş daha iyi yazanın yüreğine okuyanın ağzına sağlık beyler bravo

  1. Super soyliyor

  1. bu şarkı ilk kez söylenmiyor ki evet çok güzel söylemiş ama bu benim bir dönem radyoda sürekli dinlediğim bir parça, hatta baktım Sedat Yeğin adında biri söylüyor( ama bu çocuk çok çok daha güzel söyledi:))

  1. Arkadaşın önü açık belkide birinci kolay gelsin. Ama programda çok dramatize ediliyor sürekli ağlak bir jüri ...

Yorum Gönder

** Dikkat **

Bu site tamamen tanıtım amaçlı kurulmuştur.
Blogger olduğu için zaten hostta mp3 barındırması imkansızdır.
Yani boxca tubidy siteleri gibi sitemizde indirme işlemi yapılmamaktadır.
Lütfen beğendiğiniz sanatçının albümünü seçkin müzik marketlerden satın alınız.
Telif hakları, reklam, soru-sorun için iletişim sayfamızı kullanabilirsiniz.