Medcezir Nil Karaibrahimgil Kanatlarım Var Ruhumda Şarkısı 14 Şubat 2014

Medcezir dizisinin son bölümünde Yaman, Mira, Eylül ve Mert dağa giderken arabada dinledikleri slow tarzi bir şarkı çaldı. Nil Karaibrahimgil'e ait 2014 yılı yeni single şarkısıdır.

Nil Karaibrahimgil kanatlarım var ruhumda sözleri

Sen beni boşuna hiç kalbinin oralara koyma
Kollarını bana sarma kalamam buralarda
Sende gül eğlen öyle acıklı konuşma
Hayat neki sonuçta anlık bir buluşma
Lay lay lay la bende böyleyim
Lay lay lay la hepte böyleydim
Lay lay lay la albümdinle.blogspot
Geçmişe gitmem küsüm gözyaşlarıyla
Daha güçlüyüm ben hatalarımda
Beni kendi yoluna çağırma benim yolum başka
Gittiğim yer başka yokuşlarım başka
Lay lay lay la bende böyleyim
Lay lay lay la hepte böyleydim

nil karaibrahimgil kanatlarım var ruhumda

Google albüm bootu : nil karaibrahimgil kanatlarım var ruhumda, medcezir nil karaibrahimgil, medcezir dizi müziği, medcezir son bölümde çalan şarkı, medcezir 22. bölüm şarkısı, medcezir kanatlarım var ruhumda sözleri,

4 yorum:

  1. ilk duydugum anda sarkiya asik oldum

  1. medcezirde dinledim,oyle soylediler ki,sarkiya bayildim.tutar bu bence...

  1. 40 kere dinledim

  1. Super sarki

Yorum Gönder

** Dikkat **

Bu site tamamen tanıtım amaçlı kurulmuştur.
Blogger olduğu için zaten hostta mp3 barındırması imkansızdır.
Yani boxca tubidy siteleri gibi sitemizde indirme işlemi yapılmamaktadır.
Lütfen beğendiğiniz sanatçının albümünü seçkin müzik marketlerden satın alınız.
Telif hakları, reklam, soru-sorun için iletişim sayfamızı kullanabilirsiniz.