Gökhan Türkmen 2014 En Baştan Albümü Dinle

Gökhan Türkmen'in 13 şarkıdan oluşan dev eseri En Baştan ismiyle yayınlacak albüm geldi sayılır. Şarkıların isminin bile öğrenildiği sıralarda ilk çıkış şarkısı olan Çatı Katı'nı blogumuz üzerinden sizlere duyurmuştuk. Albümü'de en hızlı şekilde yine blogumuz üzerinden dinleme imkanını veren blog Albüm Dinle Blogspot.

 

Gökhan Türkmen en baştan albüm şarkı isimleri ;
  • Çatı katı
  • Yaramaz
  • Platonik
  • Oysa ki
  • Sen İstanbul'sun
  • Taş
  • Dene
  • Bir Başkası
  • İlla
  • Kısacası
  • Kalbim
  • Oyun bitiyor
  • Kurşuni renkler
gökhan türkmen 2014 albümü

Google albüm bootu :  gökhan türkmen en baştan, gökhan türkmen en baştan albümü, göktan türkmen en baştan şarkıları, gökhan türkmen dinle, gökhan türkmen 2014 albümü,

11 yorum:

  1. Arkadaşlar şarkıları upload ediyorum şu an 1 - 2 saate kadar şarkılar tamamen yüklenmiş olacak anlayışınız için teşekkürler.

  1. Gökhana slow şarkılar çok yakışıyor ben onu öyle seviyom

  1. Çatı katı ve kurşuni renkler dışında hayal kırıklığına uğradım.

  1. süper bir albüm tutuldum Gökhan türkmene özellikle çatı katı süper GÖKHAN I LOVE YOU bu arada cem seni seviyorum aşığım sana

  1. süpersin gökhancığım ya :D şarkılarını indirdim :D çok büyük hayranınım :D seni ve şarkılarını seviyorummmm :D

  1. helal olsun güzel site

  1. sen de sesin de mükemmel.

  1. çok iyi abi ya :) seni çok seviyorum gökhan <3

  1. yaramaz parçasına taptım resmen !!!

  1. arkadaşlar nerden indircez albumu ??

  1. albüm harika

Yorum Gönder

** Dikkat **

Bu site tamamen tanıtım amaçlı kurulmuştur.
Blogger olduğu için zaten hostta mp3 barındırması imkansızdır.
Yani boxca tubidy siteleri gibi sitemizde indirme işlemi yapılmamaktadır.
Lütfen beğendiğiniz sanatçının albümünü seçkin müzik marketlerden satın alınız.
Telif hakları, reklam, soru-sorun için iletişim sayfamızı kullanabilirsiniz.